مهم واسه خانم ها
دوستانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اوقات خوشی رو در این وبلاگ براتون آرزو می کنم.

پيوندها
کویر لوت
گل سرخ
mahsa jo0o0n
asal-love68
دل دریایی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس ashkan.az.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 48518
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
اشکان

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 12:55 :: نويسنده : اشکان

 چهارشنبه دکتر "آ ز" در برنامه بسیار جالبی در باره گسترش سریع سرطان تیرویید در زنان خاطرنشان کرد که این افزایش میتواند احتمالا بعلت استفاده از عکسبرداری "ایکس ری" از دندان و ماموگرام باشد. وی اشاره کرد دندانپزشکان می¬توانند هنگام عکسبرداری پیش¬بند محافظ را  با لا آورده بطوری که گردن بیمار را کاملا بپوشاند.

  بسیاری از دندانپزشکان این زحمت را به خود نمی¬دهند. همچنین وسیله ای بنام "محافظ تیرویید" وجود دارد .

  تصادفن من دیروز برای ماموگرام سالانه رفته بودم . با اینکه احساس میکردم سوال احمقانه ای  خواهد بود اما در مورد "محافظ" سوال کردم . تکنیسین یکی از کشویی بیرون اورد .پرسیدم  چرا همیشه از ان استفاده نمی¬شود .وی جواب داد :"نمی¬دانم. باید بخواهید ." خوب اگر من این برنامه را ندیده بودم  چطور می¬توانستم درخواست استفاده  از آن را بکنم؟؟!! .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: